Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
7,8 av 10 Basert på 59 vurderinger
Total vurdering
 
7,8 / 10
Rengjøring
 
7,4 / 10
Oppfylte forventningene
 
7,9 / 10
Mat og drikke
 
8,1 / 10
Rom / leilighet
 
7,7 / 10
Service
 
8,6 / 10

Siste gjestevurderinger


5 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2023-10-06


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2023-10-06


8 av 10

+
Nærme stranda.
-
Litt slitent bad. Bør oppgraderes med tanke på at det er 5* hotell. Bør opplyses at på noen av rommene høres kveldsmusikken veldig godt.

Bekreftet gjest: 2023-09-29


7 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2023-09-01


9 av 10

+
Service, renhold,
-
En episode som jeg klaget på. Hadde forventet en beklagelse fra hotellet

Bekreftet gjest: 2023-08-25


8 av 10

+
Beliggenhet, nok solsenger, hyggelig personale, god mat, mye aktivitetstilbud, lettvint med gratis buss til sentrum,
-

Bekreftet gjest: 2023-08-18


8 av 10

+
Serviceinnstilte personell
-
Badet var forferdelig😏og rommet var alt for liten for 4 personer

Bekreftet gjest: 2023-08-18


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2023-08-04


8 av 10

+
Servicen og beliggenheten
-

Bekreftet gjest: 2023-07-07


3 av 10

+
Maten i poolbaren
-
Rengjøring og tyveri fra vaskedamen.

Bekreftet gjest: 2023-07-07


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4/5 Sted
  • 4/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

81% anbefaler hotellet

1202 vurderinger
Utmerket
 
614
Veldig bra
 
363
Bra
 
146
Mindre bra
 
49
Dårlig
 
31

Fem siste vurderinger

31.07.2016

av LeifSae

Ferie august 2016

Skriver en anmeldelse som er gjort i vår ferie august 2016. Ved ankomsten til hotellet opplever vi rommet som særdeles skittent. Vi hadde joggesko og hvite sokker på når vi ankom. Vi tok av sko, satte fra oss koffertene på rommet mens vi top på shorts og lettere skotøy etter reisen. Vi skulle gå top lunch siden den var åpen. Vi oppdaget da at vi måtte ha tråkket på noe, men begge var like møkkete på sokkene våre. De skulle skifte håndkle hver dag, når vi la håndklærne ned på gulvet om morningen hengte det skittne håndklær på krokene på badet. Vi skulle få påfyll av vin hver dag i minibaren. De var ikke øl, men det viste vi om. Nå etter 3 dager har de ikke fylt på en gang. I dag fant vi skitne vaskefiller på skohyllen vår. Den var våt og møkkete. Det var lite delikat. Når vi booker et 5 stjerners Hotel forventer vi en standard der etter. Dette hotellet fortjener ikke mer enn 3 stjerner. Ja de har hårføner og tøfler, men det hjelper lite når du må ta på sko når du går inn på rommet.! Anbefaler alle til å sjekke gulvet med en sokk, eller et dopapir med vann på. Tror mange blir overrasket over et særdeles dårlig rengjort rom. Anbefale ikke dette hotellet til noen! PS! Vi var innom Akti Beach som ligger ved siden av. Det er samme kjede, og har 4 stjerner. De har en mye hyggeligere atmosfære, mer og bedre mat. Lykke til med ferien, men spar pengene til et annet hotell!!! Leif Bile der for en 5 x 5 cm flekk på gulvet.

 
29.06.2014

av robertsQ8050PZ

ikke 4+

Dette er det verste og det beste hotellet vi har besøkt, jeg skal ta de tingene som er viktig for oss som reiste med en ti åring. Starter med det positive- veldig god mat, god service og godt renhold av rommene. Så det dårlige- skittent basseng(vår datter fikk øre infeksjon) og dårlig renhold av området rundt, steinete strand og vanskelig å komme ut i vannet, i Ving sin katalog som er svært misvisende står det at det er en av de fineste strendene på Kos med sand og noe stein, dette er helt feil og var for oss meget skuffende, videre vil jeg si at hotellet ikke er helt ferdig med manglende rekkverk over alt, (min kone tråkket ved et uhell utfor en 40 cm høy kant og slo seg stygt) det finnes faktisk ikke et eneste rekkverk i felles områdene på hele hotellet(som jeg så). Har du barn som har lyst å henge med andre er dette ikke hotellet for deg, første uken var det bare russere og andre uken nesten bare engelskmenn. Jeg skjønner ikke at Ving og Startour kan ha dette hotellet i sin portifølge for skandinaver. Det meste var myntet og tekstet på russisk og jeg så ikke en eneste Ving vert eller noe informasjon oppslått av Ving. Faktisk måtte vi ringe Ving for å få avreisetidspunkt, for dette var det ikke informert om i den svenske avreise permen, da jeg ringte og trykket for norsk, fikk jeg en dansk vert i andre enden. Uteområdene er ikke ferdig beplantet og blir vannet med noe kloakk liknende vann som lukter helt forferdelig, dette er også et problem i restauranten. Ving opplyser at det er tre restauranter en kan bruke i tillegg til buffét tilbudet, ja men en sannhet med modifikasjoner, for de sier ingenting om du ikke kan bestille fra meny, nei alle får de samme rettene til samme tid, du må spise det du får og barna havner i buffet restauranten. Jeg kunne fortsatt men nå er det nok, må spare litt til Ving også.

 
28.06.2024

av Alberto Felice M

SPA

Ho fatto oggi 28 giugno 2024 un cretan massage con la fisioterapista Maro: è stato bello e rilassante, la dottoressa Maro si è dimostrata molto professionale nell'esercitare la sua professione; esperienza assolutamente da riprovare e da non perdere alla prossima occasione di vacanza presso l'Akti Palace.

 
18.06.2024

av 251gianlucab Cantu, Italia

Ottima vacanza

Hotel di recente costruzione. Molto belle piscina a spiaggia, che è di fronte alla struttura. Mare molto pulito e dai bei colori. Punti di miglioramento: pulizia nelle camere e qualità del cibo (per chi frequenta hotel a 5 stelle in Italia, lo standard della ristorazione è di solito più elevato). Comodissimo l’ultra all-inclusive, che viene garantito per l’ultima giornata del soggiorno anche dopo aver fatto il check out. Camera di cortesia per la fine del soggiorno, molto apprezzata (non tutti gli hotel anche a 5 stelle, hanno lo stesso livello di servizio). Un particolare grazie ad Eleni della reception e Maria del Lagouna bar, per la loro gentilezza ed efficienza nel proprio lavoro. Gianluca Newly built hotel. Very nice swimming pool and the beach, which is in front of the property. Very clean sea with beautiful colours. Points for improvement: cleanliness in the rooms and quality of the food (for those who frequent 5-star hotels in Italy, the standard of catering is usually higher). The ultra all-inclusive option is very convenient, even because it is guaranteed for the last day of the stay even after checking out. Courtesy room for the end of the stay, much appreciated (not all hotels, even 5-star ones, have the same level of service). A special thank you to Eleni at the reception and Maria at the Lagouna bar, for their kindness and efficiency in their work. Gianluca

 
15.06.2024

av SaruzzaTN Trento, Italia

Vacanza super

Sono appena tornata da una settimana in questo fantastico residence. Per prima cosa devo dire che siamo state molto fortunate, avevamo prenotato due camere e ci hanno regalato un upgrade: camere con piscina privata Devo dire che è stata davvero una benedizione, viaggiando con due mamme anziane, di cui una con qualche problema di deambulazione, è stato davvero comodo avere la piscina proprio fuori dalla camera A parte questo regalo super, bisogna fare un grande applauso al ristorante principale. Era da tempo che non mangiavo così bene in un villaggio vacanze. Ampia scelta, anche per vegetariani. La camera era ampia e, anche se abbiamo avuto un paio di problemi con le luci e una porta, sono stati risolti immediatamente grazie all’intervento dei ragazzi della manutenzione. Unica pecca la spiaggia. Il mare è meraviglioso, limpido e con tanti pesci. Peccato che per arrivarci si rischia l’osso del collo. Molte pietre che erano scivolose anche con le scarpette. Hanno parzialmente risolto mettendo dei sacchi di sabbia sul fondale, ma forse bisognerebbe aggiungerne ancora qualcuno. Anche i lettini in spiaggia sarebbero da rivedere Un ringraziamento speciale a Vasilis del bar, sempre pronto per il mio espresso giornaliero (tra il testo molto buono!!) e a Elleni della reception per la sua disponibilità e gentilezza Le signore che si occupano delle camere sono bravissime e sempre sorridenti.