Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,9 av 10 Basert på 53 vurderinger

Siste gjestevurderinger

8 av 10

Maten og servicen
Dårlig luft inne i spisesalen. Fin luft på resten av hotellet så rart de ikke klarte det samme i spisesalen. Også utrolig dårlig akustikk så mye bråk og gjenklang, så her bør det settes opp noe akustikkpanel eller lignende. Ble rett og slett slitsomt å sitte der inne med mye folk

Bekreftet gjest: 2023-10-15

10 av 10

Rolig atmosfære - veldig hyggelig betjening

9 av 10

Rent og fint. Kjempe god service ved alle måltider.

Maten

9 av 10

Flott hotell med veldig bra fasiliteter og renhold i toppklasse. Mat og drikke var veldig bra både i utvalg og standard. Personalet var hyggelig og positive og vi følte oss godt ivaretatt. Vi kommer gjerne tilbake hit.
Restauranten som serverte greske spesialiteter var en stor skuffelse. Reklamerte med «fine dining», men var den dårligste både i kvalitet og service. Masse små retter ble satt på bordet, men ingen forklaring på hva de forskjellige var.

10 av 10

Nær stranda gratis solsenger.avslapande vil anbefale det til andre vart anbefalt det sjølv.
Små terrasser.

Helhetsopplevelsen.Kjempehyggelig personell.

God mat
Eneste jeg kan sette fingern på er at det rant vann ut på badegulvet når jeg dusjet.

Underholdningen, personlet, stranden
Ikke arrangere bingo på en lørdag kveld. Bedre med musikk og underholdning.

7 av 10

De ansatte, service, utsikt og nærhet til strand.
Trenger en oppgradering, opplevdes som gammelt. Absolutt behov for ny og bedre ventilasjon i restauranten - veldig dårlig luft og lukt.

Bekreftet gjest: 2023-09-10

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

15.06.2024

av CharlotteAnitaOdden Kongsberg, Norge

God service og flott havutsikt reddet oppholdet

Jeg bodde nylig på dette sjarmerende hotellet, og totalt sett hadde jeg en fin opplevelse. Ved ankomst ble vi tildelt et rom hvor det dessverre var problemer med aircondition. Dette førte til tre netter med dårlig søvn, noe som var ganske uheldig og skuffende. Men da vi tok opp problemet med resepsjonen, viste hotellets personale seg å være svært hjelpsomme og imøtekommende. De håndterte situasjonen profesjonelt og sørget raskt for å finne en løsning. Vi ble flyttet til et nytt rom hvor aircondition fungerte perfekt, noe som virkelig forbedret vårt opphold. Som en ekstra gest for ubeleiligheten vi hadde opplevd, oppgraderte hotellet oss til et rom med fantastisk havutsikt. Denne oppgraderingen gjorde virkelig en forskjell og bidro til at resten av oppholdet vårt ble veldig behagelig. Utsikten over havet var nydelig, og det gjorde morgenene våre ekstra spesielle. Et annet høydepunkt var da hotellet overrasket oss med bobler i anledning min samboers bursdag. Denne oppmerksomheten gjorde dagen ekstra spesiell og satte virkelig prikken over i-en på vårt opphold. Selv om vi startet med noen problemer, imponerte hotellets respons og service oss. Jeg vil definitivt vurdere å bo her igjen, takket være den flotte oppfølgingen og den hyggelige atmosfæren på hotellet. Takk for at dere gjorde vårt opphold minneverdig!

30.09.2018

av falcon2013 Kristiansand, Norge

skuffende, som en dårlig millitærleir

Området og hotellet er bra og ser flott ut. Men servicen er elendig, med ett unntak. Costas i frokostsalen. Trivelig og hjelpsom mann. Da jeg ankom, spurte jeg etter oversikt eller kart over området, etter boblebad og hvilke animasjoner da hadde. Det fantes ikke noen oversikt, Men de sa de hadde boblebad, noe som ikke var sant. På rommet var det ikke såpe eller sjampo og en slags barnesikring som ikke lot seg åpne, gjorde at det ikke var varmt vann i dusjen og springen. Så jeg måtte dusje kaldt. Men noe var feil, for etter hver dusj var badegulvet oversvømt av vann. Da jeg spurte i resepsjonen insisterte de på at det var såpe i dispenseren, selv om den var tom, så om jeg ville ha sjampo eller såpe fikk jeg kjøpe i butikken. Så da måtte jeg det. Det samme svaret fikk jeg da jeg spurte etter kaffe. Ellers fikk jeg kjøpe i baren, men det var ikke lett, for der var det nesten aldri betjening. Og de som jobbet der virket uinteressert i å hjelpe kunder. De sa det var renhold hver dag, men det var det ikke. Og da jeg sa ifra om at ting som solbriller , mobilllader og sølvring forsvant fra rommet mitt, fikk jeg beskjed om at jeg bare måtte lete bedre. Så da var det bare å gå til politiet i stedet for å melde det tapt slik som reiseforsikringen forlanger. Siste dagen kom imidlertid solbrillene til rette. De hadde vært inne i sengeteppet som renholderen hadde pakket vekk,sa de. Så da måtte jeg signere på at jeg hadde fått dem tilbake. Men så sa de i resepsjonen at de hadde funnet noe mer, og slengte en pose med aviser, to store vannflasker og diverse avfall fra rommet oppå solbrillene. De ble knuste og vridde. men de ville ikke ta noe ansvar for det. De tok heller ikke ansvar da jeg prøvde å åpne et overopphetet kaffemelkbeger i frokostsalen og en servitrise kom bakfra og rev opp en pakke slik at jeg fikk kaffemelk over skjorte og bukse. Jeg prøvde å bestille rens i resepsjonen , men dette tok 3-4 dager.Dette var uaktuelt og de tok ikke ansvar. Ordet unnskyld hørte jeg heller aldri. En dag mens jeg sto i dusjen kom det inn noen på rommet, men sprang fort ut da jeg ropte hvem det var. Jeg prøvde da å skifte rom, men fikk kontant NEI tilbake. Jeg hadde fått det jeg hadde betalt for. Grunnen til at jeg var der var at jeg var i et bryllup og brudeparet tok bryllupsnatten sin på dette hotellet. Jeg synes synd på dem. Alt i alt er dette et hotell med uhøflig og ubehagelig betjening som jeg aldri vil besøke igjen

24.06.2024

av Karin N Falun, Sweden

Härligt hotell

Hotellet är beläget precis vid havet med en fin badvänlig strand. Flera pooler fanns också. Rummet var rent, hade bekväma sängar och en balkong med härlig utsikt mot horisonten. Restaurangens mat var verkligen god och vi kunde välja mellan kött-, fisk- och vegetariska rätter. Maten anpassades väl efter min allergi!

18.06.2024

av Daria K

Esperos Palace в июне

Были в отеле Esperos Palace в июне 8.6-15.6.2024. В целом все понравилось. Но есть пожелания, чтобы вечером на ужине можно было без доп.оплаты взять воды, а так она была платная и в 3 раза дороже, чем в приотельном магазине. Душ в номере был очень уж маленький и сам душ подтекал. А так чисто, аккуратно. Персонал очень вежливый, хоть и тоже были исключения. Недели отдыха более чем достаточно, иначе все уже приедается. Благодарим Анатолия (rodos_tours) нашего гида, которого мы встретили на пляже, за замечательную экскурсию и душевное общение!

16.06.2024

av Dan V

Top Hotel in Rhodos!

Wir sind bereits zum 2. Mal im Esperos Palace (meine Frau und ich haben uns in diesem Hotel kennen gelernt) und können dieses wunderschöne Hotel jedem wärmstens empfehlen. Das Personal ist äußerst freundlich und hilfsbereit (von der Direktorin bis zum Zimmermädchen), das Buffet ist vielseitig und von Top Qualität, die Pool und Gartenanlage ist einfach ein Traum (besonders der Strömungskanal mit den Reifen - entspannen und sich treiben lassen) und das kristallklare Meer ist vor der Tür. Auch unsere kleine Tochter (3 Jahre) wurde vom gesamten Personal verwöhnt und hat sich sichtlich wohl gefühlt.Wir freuen uns auf Wiedersehen.