En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

18.07.2024

av Lars S

Hotell med sure resepsjonister og for lite penger

Frokosten var ikke noe god, baconet var undercooked og egget var ikke godt. Den ene stjernen som er her kommer av beliggenhet, som var supert. Resepsjonistene var uhyggelige utenom han som virker som direktør, han er omringet av sure inkompetente damer som gjør oppholdet uhyggelig. Tredje dag på hotellet gikk strømmen kl 17:00, da fikk vi beskjed om å vente da det skulle komme en elektriker å fikse problemet om 30 min, plustelig var klokken 19:30 og ingenting hadde skjedd. Da fikk vi ny beskjed om at elektriker kom om 15 min. Til ingen overraskelse kom det ingen elektriker. Vi dro kl 23 til bar street i håp om at det skulle ordne seg. Før vi dro sa vi at det var umulig å såve på hotellet uten aircondition i 30 grader. De sa vi måtte vente, for folk flest var det leggetid, heldigvis hadde vi planer. Alle 9 som reiste sammen var tomme for strøm på telefonene etter et venteopphold på 6 timer uten strøm og varmt rom. Hotellet ville ikke tilby oss et nytt sted å bo da vi spurte om det. I resepsjonen sto en dame som ikke kunne svare på noen spørsmål. «Jeg vet ikke» var en gjenganger. Heldigvis var strømmen tilbake da vi kom tilbake kl 05:00, men det var ikke et sjokk at den forsvant igjen kl 06:00. Vi ble skjeldt ut av resepsjonisten på morgenen dagen etter for å ha aircondition på rommet når vi ikke var der. Det er greit det er et lavbudsjettshotell som ønsker å spare strøm, men i den varmen er det mulig å si ifra på andre måter. Rommet vårt hadde veggdyr da vi kom, heldigvis fikk vi et nytt rom med en gang. Da rommet de vi reiste med ikke hadde aircondition ble de degradert til et mindre rom etter flere dager. Da vi skulle dra fra hotellet ville de ha oss til å betale 40€ for Smirnof Ice i baren med bassenget, hvor vi aldri var, da vi nektet fordi det ikke var oss som kjøpte dem prøvde de å spille på samvittigheten vår med å si «Nå må kollegaen min betale fra egen lomme fordi dere stjeler fra oss», jeg håper den sure resepsjonisten var flau ds hun kom til oss en halvtime senere og sa det var noen andre som satte det på vårt rom. De burde ha en måte å forsikre seg om at folk sier de er fra rommet. Når vi dro ut av hotellet hver dag måtte vi gi fra oss romnøkkel, da vi kom tilbake var det bare å forsyne seg med hvem som helst sin romnøkkel. Hver dag ble vi vekket kl 08:00 (med 1-3 timer søvn) for å tømme beholderen som tok imot lekkasjen fra aircondition. Det verst tenkelige tidspunktet de kunne satt. Det eneste som var bra med dette hotellet var at de hjalp oss med å bestille taxi når vi skulle dra, og beliggenheten var midt mellom stranda, restaurantene og barene. Bildene som ligger ute av hotellet lyver også. Doene var ekle, dusjen hadde ikke dusjforheng. Det eneste som var bra med dette hotellet var beliggenheten. Resten kan ikke forestilles verre

21.07.2024

av Niten S Gjerdrum

Velg et annet hotell!

Etter å ha sett bilder av hotellet og rommene, syntes vi det så greit ut, og at det var rangert med 3 -4 stjerner og med frokost. Overraskelsen ble derfor stor når vi ankom hotellet. Rommet bar et sørgelig preg av nedslitthet, harde mursteins-puter i sengen, madrasser som er flekkete, murpuss under vasken på et supertrangt bad. og skyvedør som hang og slang i dusjkabinettet. Det ble ikke vasket, eller byttet ut drikkeglass. Håndklærne ble byttet annenhver dag. Det var et lite kjøleskap på rommet heldigvis, men ikke vannkoker om du vil lage egen kaffe eller te. Balkongen som også var veldig liten, hadde et bord som var så rustent at det ikke hadde sett maling siden 70-tallet! Utsikten skulle være over omgivelsene, og, omgivelsene var en byggeplass. Frokosten, -helt forferdelig. Eggerøre som badet i ekkelt vann, små maur som gikk over saltkaret med kokte egg, baconet var ikke stekt ordentlig. Brødet var gammelt og tørt, og brødristeren ble fjernet etter en dag. Juicen var grusom, nærmest konsentrat som måtte blandes med vann. Ikke noe annet pålegg var fristende heller. Vi spiste frokost et annet sted hver dag under oppholdet. En ettermiddag gikk strømmen, og vi fikk ingen forklaring, bare sure miner om at de ikke hadde noen informasjon. Det ble veldig varmt å prøve å få sove uten AC i 30 varmegrader. Strømmen kom ikke på før utpå morgenen, og vi tenkte på hvordan denne frokosten ville se ut for de gjestene som valgte å spise der. Bassengområdet var også et sørgelig syn, som ikke stod til det bildene viste. Stygge murvegger hvor murpussen drysset ned over alt, nesten alle solsengene var revnet eller sprukket! Ellers bar hotellet preg av dårlig økonomi. Skumgummi som tøyt ut av sprekker i stoler og i sofaer. Hotellet er skittent og overpriset og trenger en total renovering om de skal fortsette, eller så må de sette ned stjernedrysset sitt fra 3 til 1, slik at av folk vet vi de går til. Sur betjening bortsett fra ei eldre dame som var høflig og behjelpelig med bestilling av transfer til flyplassen. Et pluss var beliggenheten. Midt i smørøyet og bare 3 min. gange til gamlebyen og 10 min. til Elli Beach.

09.09.2019

av Skogset

Rhodos 1.september

Vi hadde et flott opphold. Rene rom,baderom og frokostsal med bra utvalg og god kvalitet på maten. Vi koste oss ved bassenget med gratis solsenger og parasoller. Servicen ved baren var også upåklagelig. Trivelige folk! Vi leste at resepsjonspersjonalet ikke var så hyggelig. Det er ikke vår opplevelse. Vi ble godt mottatt og de var veldig på tilbudssiden. Vi kommer gjerne igjen

28.04.2018

av martecelinej

Absolutt fornøyd!

I umiddelbar nærhet til gamlebyen, det gamle tempelet, de beste shoppingbutikkene og havnen. Helt perfekt! Hadde først rom 304, som var fint, men ble så flyttet til 207 fordi vi hadde bestilt balkong. Vår balkong går ut mot gaten og er mer enn dobbelt så stor som de som går ut mot bassenget og de enda mindre som går mot bakgården. Ja, bråker litt mer, men absolutt verdt det synes vi. Lite kjøleskap også, så vi kunne kjøpe vann og øl. Gratis wifi, fikk låne bassenghåndkle, og frokosten var ikke så verst. Eggerøre, speilegg, bacon, tomatbønner og pølser. Og brødmat og kaker. Bassengområdet var lite, men koselig, og overraskende få gjester der. Kanskje fordi det var april:) bassenget var veldig kaldt.

08.08.2017

av Katrine d Bergen, Norge

Greit hotell med super beliggenhet.

Reiste uspesifisert med Ving en uke i august 2017. Jeg reiste med mine to gutter på 8 og 14 år. Vi hadde skrudd forventningsnivået på minimum, siden vi ikke ante hvor vi ville havne, og derfor ble vi positivt overrasket. Selv om hotellet i utgangspunktet ikke er spesielt barnevennlig, fant vi oss godt tilrette her. Hotellet ligger midt i sentrum av Rhodos by, og med kun 100 meters avstand til inngangen av gamlebyen. Ellie beach ligger 10 minutters gange fra hotellet, så man har alt man trenger i umiddelbar nærhet. Rommet var relativt lite for tre personer, men rent og hyggelig. Badet var lite, med et lite dusjhjørne. Om du vil være sikret varmt vann, bør du komme deg i dusjen før kl 19 på kvelden. Frokostbuffeten var god, det samme var lunchrettene fra ala carte menyen. Bassengområdet var lite og intimt, og de ansatte i poolbaren var meget hyggelig. Personalet i resepsjonen var dessverre ikke like imøtekommende. De hilste ikke og var ikke særlig serviceinnstilte. Alt i alt et hyggelig opphold.