En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

79% anbefaler hotellet

10822 vurderinger
Utmerket
 
7041
Veldig bra
 
2435
Bra
 
818
Mindre bra
 
324
Dårlig
 
211

Fem siste vurderinger

28.02.2020

av V8656NMandreag

Supert hotel men dyr mat

Koselige ansatte, bra og stort fellesområde og praktisk plassering på øya. Dyr mat og drikke men nærme andre spisesteder. Stranden rett utenfor rommene var blant de reneste strendene vi var på i Bali.

 
20.02.2020

av runes911

Supert hotell med høye priser på mat og drikke.

Fint hotell med 5 bra restauranter og et nydelig hage/uteområde.Bra rom(juniorsuite) men trekkes mye ned pga.mugglukt og veldig rått inneklima. Norske priser på mat og drikke,som var overraskende på Bali.Ble gunstig å kjøpe all inkclusive til 88 dollar dagen.Det som trekker mye opp er en fantastisk service fra mange unge ansatte Yupi,Sari,Nova,Artha,Darma,Resti Adi,Desak og Surya med flere.:)

 
05.10.2018

av Thomas K

Et helt OK hotell

Vi valgte dette hotellet for vår bryllupsreise og vi angrer dessverre noe. Vi måtte bytte rom 2 ganger da rommene var fullt av mugg lukt og det ble faktisk tungt å puste. Vi fikk et stort rom (Level Guest) altså 4 etasje og lukten og luften var mye bedre, ihvertfall sammenlignet med rommene i underetasjene. Men igjen så ble vi møtt med en dårlig dusj uten vanntrykk og kaldt og varmt vann kunne man ikke justere nevneverdig på, etter å allerede ha klaget 2 ganger, så valgte vi å leve med det. Vi hadde også firfisler på rommet vårt, ikke det at det er verdens undergang, dem er jo egentlig ganske søte. Men er ikke en behagelig følelse at dyr lever inne på rommene. Om en firfisle kan komme inn, kan andre ting også komme inn tenker jeg. Og vi har ikke hatt vinduet oppe i løpet av dem 2 ukene vi har vært her grunnet mygg og andre insekter. For å oppsummere. Hotellet har masse potensiale men bærer preg av gammel infrastruktur. Rommene i seg selv er greie, men ser du nærmere vil du se både mugg og råte på vegger og karmer. Dette gjelder flere rom og det er flere som klager på dette. Du må også finne deg i potensielle dyr på rommene, firfisle, kakerlakker (vi opplevde ikke dette, men flere andre her inne som har det). Det er også mye vill katter rundt her, spesielt rundt resturantene. Dem tigger etter mat, viktig at du ikke gir dem noe da det bidrar til problemet. På en annen side. Hotellet har en flott beliggenhet rett ved havet og stor strand. Flott park lignende området med grønne trær og grønt gress. Basseng området er flott, med masse sengeplasser. Maten på resturantene er OK, ikke mega bra og heller ikke mega dårlig. Litt kjedelig utvalgt etter min personlige mening. Hotellet ligger også 10 minutter unna Bali Collection som er hva som kan defineres som et kjøpesenter. Det er ikke butikker samlet i et stort bygg, men masse butikker liggende ved siden av hverandre. Her får du kjøpt mat og drikke for en brøkdel av prisen av hva hotellet skal ha, samt klær og masse annet. Om du gidder å gå, så anbefaler jeg deg å dra bort hit for å kjøpe drikke og evt godteri til å ha på hotell romme. Servicen er upåklagelig. Samtlige hilser og smiler til deg og vil hjelpe deg med alt (nesten for mye noen ganger). Spesielt oss da vi måtte bytte rom flere ganger, så vi opplevde kanskje dette litt mer enn gjennomsnittet, men allikevel, klager på ingen måte. Dem håndterte klagene våre pent og profesjonelt og satte bare pris på tilbakemeldingen. Så, Hotellet i seg selv er gammelt og bør renoveres og derfor trekker jeg poeng for det. Er jo her du skal sove og tilbringe mye av tiden, når du ikke orker å ligge ved bassenget. Kan også legge til at det er lov til å røyke ved bassenget, noe som er særdeles plagsomt for oss som ikke gjør det. Ha det i bakhodet. Service og uteområdet er uten tvil 5 stjerner. Men hotellet er dessverre for gammelt til at jeg mener at dette burde vær 5 stjerner alt i alt. 4 Stjerner kanskje, på en god dag. 3 stjerner er nok mer riktig, spesielt for oss som er vandt til standarden i Europa. Jeg sier ikke at du vil få en dårlig opplevelse, på ingen måte. Du vil antageligvis få en god en, men som en bryllupsreise så anbefaler jeg deg å se på andre hotellet. Er du et par som bare skal bort en uke eller 2, så vil dere antageligvis få en fin opplevelse. Så fremt du er villig til å godta mugglukt, firfisler og dårlig vanntrykk.

 
19.06.2018

av audbloddervikb

Dårlig opplevelse

Melia har en vakker hage og de aller fleste ansatte er smilende og flotte. Nå er det strengt tatt ikke for hagen eller smilende ansatte vi valgte å bo her. Vårt første møte med rommet var mugglukt, vi fikk inn en avfukter, den måtte vi tømme 4 ganger i døgnet. Denne bråkte like mye som det ikke fungerende aircondition anlegget. Mugglukten kom muligens fra den mugne gardinen over sengehimmelen. Ellers kan vi si at rommet var gått ut på dato og at sengen burde vært byttet ut for flere år siden. Frokostområdet minnet om to middels store barneskoler i store friminutt. Det var altså et bråk utav en annen verden. Bordene sto så tett at en kunne høre naboen tygge. Skulle nesten ønske jeg var røker for da hadde jeg fått tildelt de beste bordene utendørs. Bassengområdet var kjekt for barnefamilier, noe hotellet bør markedsføre seg med. Vår første kveld på hotellet ville vi prøve en av hotellets restauranter, men de fleste var fullbooket, bortsett fra den store ukoselige i frokostsalen. Vi kunne kanskje fått informasjon om nødvendigheten av å bestille plass ved innsjekkingen. I dagens samfunn bruker vi telefonene våre til det meste, derfor velger man ofte plasser som markedsfører seg med internett, så gjorde også Melia, men dette var like ustabilt som en vestlandsommer. Hotellet har en egen disk for bestilling av taxi. Her var de var negative til vårt ønske om takstameter taxi, denne var et langt rimeligere alternativ. Vel, vi kunne ha nevnt at vi måtte vente ekstremt lenge på mat og drikke og diverse annet, men velger å stoppe nå. Skal du på en rolig og romantisk ferie eller kanskje begge deler så styr unna denne turistmaskinen. NB mugglukten som kom i tøyet vårt fikk vi på kjøpet.

 
28.02.2018

av marihoy

Deilig hotell

Bodde her en uke under begge mine Bali-besøk. Som en rolig oase på en ellers hektisk øy. Må ta taxi til og fra det meste, men maten på resturantene, bassenget, strandområdet og nabohotellene er såpass fine at for min del trengte jeg ikke å forlate området hver dag. (dro hit for å slappe av, ikke oppleve, vel og merke) Super kundeservice. De sydde til og med en kjole for meg som hadde gått opp i en søm uten å ta betalt for det. Oppmerksomt personal ved alle serveringsteder, resepsjon, taxibestilling, håndkleservice osv osv... Drar jeg til Bali igjen skal jeg ta noen dager her igjen. Prisen er i øvre middelklasse/nedre luksus, men opplevelsen er utvilsomt luksus likevel.