Skjærgårdscruise med Kompas, Trogir – Zadar – Trogis

8,6

/10

32 Kundebedømmelser

Rengjøring

8.9

Motsvarende forventninger

9

Mat og drikke

7.6

Rom/leilighet

8.3

Service

8.8


7,0

av

Kjersti, Norge

2024-08-17

Hyggelig mannskap. Romslig lugar. God aircondition. Dyktig cruisemanager.

Flere solsenger på dekk, puter i alle solsenger. Ikke samsvar mellom anbefalt tips fra Apollo og det som ble forventet fra mannskapet.


10,0

av

Kjersti, Norge

2024-08-17

The Crew

Dårlig ventilert baderom


10,0

av

Anne-Cathrine, Norge

2024-08-03

Flott båt, mannskapet topp

Nydelig båt, lugarene begynner å bli litt slitt - tenger litt fiksing.


8,0

av

Tom, Norge

2024-08-03

Besetningen.


9,0

av

Terje, Norge

2024-07-27

stemningen på båten

Bedre mulighet for å tørke håndkle i lugaren


10,0

av

Birge, Norge

2024-07-13

Besteningen

Vår lugar var rett ved maskinrommet. Dette gar selvsagt mye støy. Velger en annen lugar neste gang.


8,0

av

Espen, Norge

2024-07-13

Veldig bra service og fantastisk kruse i Kroatiksk sjærgård

Vi var et reisefølge på 10 personer og vi savnet info fra Apollo på transport til og fra flyplass. Viste seg at dette var organisert men det var ingen som hadde fått info på at det var organisert transport til og fra flyplass. Her bør det være mulig med forbedringer. Vi savnet også info på hvilken båt vi skulle på, dette ble ikke klart før vi møtte på kaien i Split. Savner å få velge båt når en bestiller reisen. Som nevnt var vi et reise følge på 10 personer med totalt 3 bestillinger. For oss var det uklart om vi kom på samme båt helt frem til vi gikk om bord i båten i Split.


10,0

av

Astrid, Norge

2023-09-30

Alt var fint.

Usikker på drikke regningen til slutt. Ellers ble vi hentet alt for tidlig til hjem reisen og måtte vente tre timer på flyplassen.


8,0

av

Heidi, Norge

2023-09-30

Bade stopp

Var ikke bade stopp hver dag, og kun et de dagene vi hadde det. Vi har vert på to tidligere og da var det minimum to bade stopp.


8,0

av

Bård, Norge

2023-08-19

Vi var heldige som fikk lugar framme i båten, og dermed mindre motorstøy. Veldig hyggelig personale og en dyktig cruise manager i Leyla! Overraskende god mat, både til frokost og lunsj (3-retters!) Hyggelige medreisende…

Kun detaljer…: Båten bør skifte ut sine solsenger. De er slitt, og flere begynner å falle fra hverandre. Personalet må lære seg å bruke annet enn fingrene for å fylle is i glassene. Det reagerte mange negativt på. Kunne skiftet håndklær en ekstra gang (nå to, gjerne sett tre ganger)


Viser 10 av 18