En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

05.01.2016

av Lubricio Lørenskog, Norge

Nyttårstur 28.12.2015-4.1.2016

For å begynne med det som var bra; For oss med leiebil så var beliggenheten perfekt. Og med gratis parkering på eget lukket område. At det var 4 km til Corralejo sentrum visste vi på forhånd og det var ikke et problem. Vi kjørte, tok taxi (€6-7) eller gikk til "byen" Hotellet ligger også på den fineste delen av stranden og har nydelig sand. Den uka vi var der blåste det nesten ikke og man kunne fint bade i sjøen. Dette er visst ikke like lett alltid,...Fuerteventura er kjent for vind og bølger. Bassengene på hotellet var fine, men for kaldt å bade i uoppvarmet vann for vår del i desember/januar. Frokosten var veldig bra med masse valg i varme- og kalde retter. Egne kokker lagde omelett etter ønske og pannekaker ++ De ansatte på hotellet var uten unntak hyggelige og smilende. Og god service og renhold. Vi hadde "ikke forstyrr" på døra hver morgen og hadde ingen problemer med det. Rommet ble ryddet og vasket utpå dagen hver dag. Vi fikk rom vekk fra stranden og dermed sol om kvelden i stedet for morgenen. Helt ok for oss. Gjestene på hotellet var stort sett tyskere og engelsmenn fra 50 år og oppover. Men bare hyggelige de vi traff i hvert fall :) Wifi fungerte utmerket inne og ute og overalt vi forsøkte Matbutikk 3-400 meter unna, Hiper Dino Det som var mindre bra; Star Tour promoterer dette som 5-stjerners,....men det er kun 4. Sengene er veldig harde for de fleste vil jeg tro. Vi ba om ekstra overmadrass i resepsjonen og det hjalp en del. Det er ikke vannkoker / kaffe på rommene Det er safe på rommet men den koster €20 ekstra pr. uke å bruke. Men man må jo benytte seg av den i forhold til reiseforsikring. Den burde vært gratis. Solsenger blir okkupert, lagt håndkle på fra solen står opp om morgenen. Så du bør tidlig opp om du skal finne fine plasser/senger Underholdningen var helt uinteressant for vår del og passer nok best for aldersgruppen 60+ Hotellet er fra 70-tallet og virker noe slitent. Selv om de skal ha pusset opp i 2007 eller noe? Man får ikke luksusfølelse der. Star Tour men også at de har en luksuriøs SPA-avdeling. Vi brukte den et par ganger men fant ingenting luksuriøst over den. Ganske ordinær. Men gode behandlinger. Prisene ganske høye, €60-90 pr. time. Det som gjør at vi ikke vil returnere; Vi har alltid et krav om at vi vil ha aircondition. Og det står det også at dette hotellet har. Men det var skrudd av for vinteren! Og når vi da var heldige med været og hadde 25 grader hver dag, så ble romtemperaturen håpløs å sove i. På vår siden av hotellet var det også sterk støy fra noen vifter, så og sove med verandadøren åpent var heller ingen god løsning. Men vi måtte. Så det bel dårlig søvn hele uka. Vi klagde til Star Tour og fikk 10% reduksjon i prisen. Men dette er alt for dårlig for et hotell som er 4-5 stjerners. Star Tour mente de ikke visste om at hotellet skrudde av aircondition om vinteren. Men mange klagde når vi var der og klager på aircondition går også igjen i anmeldelser her inne i årevis.....vi burde ha lest de FØR vi dro ;) Alt i alt et litt slitent hotell "uten aircondition" og alt for harde senger. Så vi skal nok ikke tilbake. Solsenger på stranden kostet €3 pr. dag. Vi benyttet oss ikke av det. Tennisbaner brukte vi heller ikke.

02.12.2015

av campingtrygve Tremezzo

Som å bo på et luksusaldersheim.

Fruen og meg selv reiste for å slappe av og det gjorde vi her. Starten var ikke helt perfekt da vi fikk rom på nordsiden. Hadde riktignok havutsikt, som vi hadde betalt en god del ekstra for, men det var kraftig og noe kald nordavind. Solen kom det ikke hit på denne siden i det hele tatt. Vi spurte derfor i resepsjonen om å få et rom på fremsiden, noe vi fikk etter to døgn (rom 346) og det var som å komme til en annen verden. Her var det le mot vinden, sol hele dagen og veldig fin utsikt over havet og ned mot bassengområdet. Alt var bra, super frokost, - fint å sitte ute på restaurantterassen. noe harde senger, nesten som å ligge på gulvet, men vi sov godt likevel. Høy snittalder på gjestene (ca 75 år?), stille og rolig.

12.07.2024

av Cristiano S

La vacanza perfetta !

Tutto perfetto, spiaggia , mare , personale , pulizia , camere e cibo. Posizione perfetta e spiaggia incantevole can sabbia bianca. Super consigliato per chi ama le onde e il 🏄‍♂️ surf ... Per chi vuole una vacanza al segno del relax puro e super consigliato.

07.07.2024

av FrancyGabriel Roma, Italia

Fantastico

Ottima posizione , personale cordiale e cibo ottimo !e la seconda volta che vengo e nn mi solo pentita

05.07.2024

av Sergio P

Soggiorno perfetto

Pur essendo una grande struttura l’organizzazione efficiente consente un soggiorno rilassante. L’ubicazione presso il Parco delle Dune di Corralejo, favorisce camminate sulla sabbia senza limiti. L’ interdizione agli animali domestici è un ulteriore punto a favore.