En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

05.11.2018

av arnekarl

Ferie

Meget hyggelige personale, store pene rom. Meget godt utvalg i mat, både frokost og middag. Eneste negative er høy musikk ute i polområde på kvelden. Vårt andre besøk på dette hotellet, av tilsammen 14 turer til Jandia.

06.08.2014

av JulesW689 Bedford, Storbritannia

Blandede følelser som en enkeltreisende

Dette var mitt første besøk i Jandia. Jeg har blandede følelser overfor hotellet. Det var gode og dårlige ting. Rommet var romslig, rent og velutstyrte (glad for at jeg tok min egen hårføner men som de som tilbys er ubrukelige) men følte jeg at som en enkelt jeg ble satt i en av de verste rom, posisjon når det gjelder. Det var på det nederste etasje og med utsikt mot en travel a-7 og parkeringsplass. Med tanke jeg hadde betalt en ekstra £500 som singel jeg syntes dette var svært dårlig. En annen ting som irriterer meg var å måtte betale 40 euro for å bruke safen på rommet. Jeg har bodd på mye billigere hoteller på Kanariøyene og som prisen har alltid blitt refundert når du drar. For et luksuriøst hotell som du betaler ganske mye for synes jeg det var dårlig. Jeg reiste alene og jeg følte meg ganske isolert på dette hotellet. De fleste av gjestene var tyske og de ansatte kunne ikke snakke mye engelsk, så med mindre du nyter ditt eget selskap ville jeg ikke anbefale dette hotellet som en enslig reisende. Det finnes mange trapper på dette hotellet, det var på mange forskjellige nivåer og lenge å vente på heisen. Jeg ga opp å bruke heisen etter den første dagen. Selv om jeg spiste varm frokost hver dag ... la jeg ikke på meg! Det var bra ting også. Beliggenheten var utmerket, rett på en veldig vakker strand. Bassenget og bassengområdet er nydelige. Rikelig med plass og ingen mangel på solsenger (pluss komfortable madrasser til solsengene) . Et fint basseng bar ... prøv iset sjokolade ... hadde en hver dag! Maten var utmerket og alltid masse. Frokost pannekaker er deilig. Ganske trøblete å måtte vente til 8 hver kveld for å spise ... det er en bordservering kl 6 (for tidlig) men jeg hadde ikke noe valg valg. Det er et par små butikker i hotellets resepsjonsområde en som selger vann osv. så det var nyttig. Det finnes også et supermarked omtrent 10 minutters lett gange nedover veien. Ikke så mange fine butikker som i Maspalomas hvor jeg hadde vært for 3 år siden, så hvis du liker shopping er det ikke det er det beste stedet for deg. Det er også ganske langt fra alle steder på øya, flyplassen er over en time unna. Personalet var alltid smilende og hilste på spansk men bare personalet i resepsjonen kunne snakke rimelig engelsk. Generelt er det et fint hotell for en enslig eller funksjonshemmede reisende ikke så ideelt. Været var vakkert ( en smule vind ... selv om jeg forventet det) og det var hovedgrunnen til at jeg dro så alt var ikke tapt. Men jeg tror ikke jeg vil besøke igjen.

21.07.2014

av Rachel S Cheshire, Storbritannia

Flott ferie - utrolig, og anbefales på det sterkeste

Jeg har nettopp kommet tilbake fra en 2 ukers ferie på Jandia Palace. Dette er den andre gangen i et Riu hotell og som forventet var det en flott ferie. Denne gangen bestemte vi oss for å ta bed & breakfast og på Jandia Palace ble vi overhodet ikke skuffet. Det var et rikelig utvalg, og alt var ferskt. Det var mange solsenger tilgjengelig til enhver tid på dagen. det var nok av tyskere her så det var noen "solseng okkupanter", men ikke la det skremme deg, det var nok solsenger og de fleste forblir solen i hele dagen. Utsikten fra bassengområdet til havet og stranden var utrolig. Vi valgte og betalte ekstra for en utsikt til havet og det var fantastisk. De ansatte var som alltid på Riu var usedvanlig hjelpsomme og vennlige og møtte oss med champagne ved ankomst. Rommene var ,selv om slitt, svært romslige og alltid rengjort daglig med høy standard. Heisene er litt vaklevorne og det finnes mange trapper rundt hotellet, men de var ikke bratte. De viktigste spisestedene var bare et steinkast unna. Ikke et enorm feriested, men det var mange restauranter å velge mellom og en spasertur langs promenaden på kvelden var nydelig. Ta en vannkoker med deg hvis du er slik som meg vil ha en kopp på rommet ettersom det ikke finnes noen tilgjengelig vannkoker. Når det er sagt, jeg er sikker på at resepsjonen vil være i stand til å hjelpe hvis du ba om. Hotellet var helt perfekt, og jeg vil definitivt ta en tur dit igjen

19.07.2014

av Darth956 Rossendale, Storbritannia

Akkurat det legen bestilte

Vi pleier å unngå varmt klima på sommeren, men hadde vært på Riu Palace tidligere, og nøt hvert opphold. Da muligheten kom for å ta en pause fra jobben, var det bare ett alternativ for oss. Ikke mye å legge til fra hva Arnie57 og andre har sagt. Hotellet er i ferd med å merke tidens tann nå og sprekker er men se forbi disse små mangler og du har en perfekt beliggenhet for en avslappende ferie der solen er garantert. De ansatte gjør alt for å være hyggelig, fra ledere til Servitører, rengjøringsmidler til kokker. Selvfølgelig, noen finner feil men den eneste feilen jeg kunne finne var at "suiter" er, tilsynelatende, reservert for den tyske reiseselskap. (Ikke bekreftet ennå)

14.07.2014

av JanetP138 Nottingham, Storbritannia

Fantastisk ferie

Vi har nettopp kommet tilbake fra en fantastisk uke på Rui Palace Hotel. Fantastisk mat, mange valgmuligheter, forskjellige kjøtt og fisk hver kveld. Rommene var skinnende rene, fantastisk utsikt over stranden. De ansatte gjør alt for å imøtekomme sine gjester. En heis tar deg det ned til stranden med noen få trappetrinn nederst. Et ideelt sted å slappe av, spesielt for par..